Hej snöiga Sverige!

Så var det måndag igen och jag har blivit genomförkyld! Det är snö överallt och svinkallt ute. Bäst att stanna inomhus idag och kurera mig... Är det någon som gillar denna svenska vinter egentligen? Själv är jag TRÖTT på snön. Har egentligen aldrig varit ett stort fan av snö, kyla och vinter men i år är det väl rekord? Nej nu längtar jag till sommaren, då man kan gå ut utan vinterjackan, de fula vinterkängorna och utan att behöva vara rädd för att ramla och se ut som en idiot. Dessutom, vem känner sig inte snyggare i en klänning eller i kort kjol, än i den stora, stickade koftan och den fula mössan? Nej, tacka vet jag sommaren då hela livet känns lättare! Men, Men "den som väntar på nåt gott"...  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback